IM JUST A DEVIL FOOL , OH BABY YOU ARE SO CRUEL



Im A Bad Kid And I Will Survive,

                                  Kalau you guys tak cari pasal dengan aku,confirm aku okay dengan korang, kalau dah buat Taik dengan aku,memang aku buat taik baliklah kan, Bila dah kene dengan aku baru kau nak menangis semua kan? nak cerita sana sini, So memang tak salah lah kawan kau cakap yang kau ni suka Jaja cerita , konon nak mintak simpati orang lain, tapi yang termakan dengan cakap kau tu, kakak kau dengan Boy kau, Senang cerita macam ni lah, kalau aku jadi kakak , adik aku gaduh dengan sesiapa, even sebenarnya tu salah adik aku, aku still nak backup adik aku, so tak salah lah kakak kau nak backup kau, Aku tak kesah kalau kau nak get back dengan aku semua, tapi takpayah nak buat cerita Pariaaa dekat kawan kawan kau, Kawan kawan kau bukan bodoh sampai kau nak buat cerita macam tu semua, Kalau rasa diri tu bersalah, come to me and mintak maaf, InsyaAllah aku accept kau and open a new book, Sorry lah kalau au ada bahan kau , or dekat FB update status pasal kau, print screen pasal kau, Thats why aku cakap jangan cari pasal dengan aku dulu, I can be you bestfriend but in the same time i can be your Enemy, aku malas nak fikir pasal ni, setiap kali jumpa kau sekolah je, terus mood aku dekat kau rasa macam macam terutamanyaa menyampah,Untuk students yang lain takpayah lah korang nak busybody, orang yang tertentu je k, sebab kalau ada korang ni lah ,cerita makin tambah tambah, Kalau nak tambah tambah cerita , pergi buat novel k, jangan suka kacau hidup orang , lagi lagi jaga tepi kain orang,Ingat sikit, orang tak suka kita masuk campur hal dia, so jangan lah biasa sangat dengan perangai macam tu, Nanti orang dah tak suka baru nak menyesal semua, Post ni takde kene mengena dengan sesiapa, Its between me and her je, kalau ada yang terasa, sorry lagi sekali k, Have a nice day you guys,XOXO