LAZYYYYYYYMONDAY

Im A Lazy Girl:/


Hii, harini hari Isnin and aku tak pergi sekolah lagi,HAHA benda bukan malas,tapi menyampah perhimpunan hari Isnin lah :) HEHE and abah janji nak bawak pergi OU today:) lepastu makan dekat Ikea  yes thank you Abah,iloveyoushomuch, and for my mum , sorry lah tak dapat ikut hihik :B
Abah , nak baju Topshop k today:) haritu kan dah janji nak beli ,kalau boleh nak banyak, HAHA , tak kesah banyak or tak, but i need topshop's vintage,

Baby Qisti, off phone, i called many times mana nak angkat, ye pun battery tu habis ,pergi lah charge, nampak sangat pemalas, :)harini dia pun tak pergi sekolah*Baby copycat i ni♥♥♥, semalam dah penat ride kan, pagi baru nak balik, apa na jadi pun i taktahu, sekolah malas nak pergi, sampai bila u nak macam ni Qistioooooo? dah lah mok mok ,hehek, Sorry semalam OTP dengan you sekejap je, tapi i dah ngantuk lah,pukul berapa kita otp, 4 am or 5 am macamtu kan?Baby u kene ingat that iloveyoushomuch, kalau boleh taknak tinggal u dah k :) HAHA i ingat lagi u send dekat i 'your original cannot be replaced hany ♥' terharu sekejap:)
Tadi skype dengan Isyraf, k sumpah macam bodoh, HAHA bising nak mampus , apa yang dia buat pun aku taktahu, pergi pictures lah, sekejap album, gila punya Gunda* HAHA tapi you baik dengan aku so, takpe :) Lagipun aku suka  kawan dengan kau ,kau faham aku, aku pun faham kau lah kot -..- But aku tak suka bila kau perli aku :/ Haih tersentap dalam bhaii, memang takboleh buat apa dah, kalau aku cakap bye tu kau kene faham lah k,lepas je skype Daniel call aku:) dia ajak pergi tengok movie, Hish gila apa, dekat sunway, aku baru nak pergi OU, lepastu dia ajak pergi Ou, perh memang best lah, Abah jumpa dia mampuih aku, muka penuh dengan bertindik, sorry Dan :) abah i tak berapa nak suka lah, nanti kita hangout sama k, 
okay, Blog, iloveyou,muahmuah,XOXO♥♥♥